zawiadomienie

2015-08-28 1350
Art. czytany: 1130 razy

zawiadomienie

ZAWIADOMIENIE O WYDANIU POSTANOWIENIA O BRAKU OBOWIĄZKU PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO Wójt Gminy Nowe Piekuty, działając na podstawie art. 49 i art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego /tekst jednolity z 2013 r., poz. 267/, w związku z art. 63 ust.2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013r. , poz. 1235 z późn. zm.) zawiadamia, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie drogi gminnej Nr 107620B Markowo Wólka – Stare Żochy” wydane zostało postanowienie Nr IK.6220.9.2015 z dnia 28.08.2015 r. o braku obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. Zainteresowani i strony postępowania mogą się zapoznać z treścią postanowienia oraz dokumentacją sprawy Urzędzie Gminy Nowe Piekuty, pokój nr 19 w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałek do piątku w godz. 7:30 do 15:30 w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia. Zgodnie z art. 49 Kpa strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi, w tym przypadku zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia.