A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt
Rada Gminy
Transmisja Sesji Rady Gminy Nowe Piekuty
Imienne wykazy głosowań Radnych - Kadencja 2018-2023
Urząd Gminy
Urząd Stanu Cywilnego
Jednostki organizacyjne
Ochotnicze Straże Pożarne
Budżet i finanse
Dług publiczny
Pomoc publiczna
Majątek Gminy
Oferty inwestycyjne
Podatki i opłaty lokalne
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy
Plany i programy
Ogłoszenia, obwieszczenia, informacje
Informacje o środowisku
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków
Udostępnianie informacji publicznej
Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
Oświadczenia majątkowe
Przetargi, zamówienia publiczne
Zarządzanie kryzysowe i sprawy obronne
Projekty współfinansowane z UE
Język migowy
Konsultacje społeczne
Wybory i Referenda
Przepisy prawne
Druki do pobrania
Nabór pracowników
Powszechny Spis Rolny
Przydatne linki
NIP Gminy i Urzędu Gminy
Instrukcja obsługi
Kontakt
Gminna Spółka Wodna
Prawo miejscowe
Załatwianie spraw
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Imienne wykazy głosowań II sesja Rady Gminy Nowe Piekuty
» Druga Sesja Rady Gminy Nowe Piekuty - 12.12.2018 r.
» Klub Radnych niezależnych
» Stałe Komisje Rady Gminy Nowe Piekuty
» Artur Żochowski -Przewodniczący Rady Gminy
  • Pomoc publiczna
  • Wykaz osób, którym w 2017 roku udzielono pomocy publicznej - zgodnie z art. 37 ust. 1 pkt. 2 lit. g ustawy z dn. 27.08.2009r.

    ZARZĄDZENIE nr 121/2018


    WÓJTA GMINY NOWE PIEKUTY


    z dnia 22.05.2018r.


    w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w 2017 roku w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłaty na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł i wykazu osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w 2017r. udzielono pomocy publicznej


    Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 2 lit. 'f' i 'g' ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 2077 z późn. zm.) Wójt Gminy Nowe Piekuty zarządza co następuje:


    § 1. Podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nowe Piekuty przez okres dwóch miesięcy oraz umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej:


    1. wykaz osób prawnych, fizycznych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w 2017 roku w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia zgodnie z załącznikiem nr 1;


    2. wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w 2017 roku udzielono pomocy publicznej zgodnie z załącznikiem nr 2;


    § 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


    Wójt Gminy Marek Kaczyński



    Data wprowadzenia: 2018-05-25 1119
    Data upublicznienia: 2018-05-25
    Art. czytany: 250 razy

    » Zarządzenie nr 121/2018 Wójta Gminy Nowe Piekuty z dnia 22 maja 2018r. - rozmiar: 4577982 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Marta Pruszyńska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Godziny Pracy Urzędu
    od poniedziałku do piątku
    7:30-15:30
    Urząd Gminy Nowe Piekuty