|
|
|
|
Rada Gminy Rada Gminy Uchwały Rady Uchwały rok 2005
|
|
Uchwała Nr XXII/109/05
budżet na 2005 r.
UCHWAŁA NR XXII/109/05
RADY GMINY NOWE PIEKUTY
z dnia 3 lutego 2005 r.
w sprawie budżetu gminy na 2005 rok
Na podstawie art. 18 ust.2 pkt 4,pkt 9,lit c d, e i pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142,poz. 1591, z 2002 r. Nr 23,poz. 220, Nr 62,poz. 558, Nr 113,poz.984, Nr 214,poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203) oraz art. 48 ust 1 art. art.52,116 art.122,art. 124,art. 128 ust.2 i art 134 ust 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2003 r. Nr 15,poz. 148,Nr 45, poz. 391, Nr 65, poz. 594, Nr 116, poz. 1611, Nr 189, poz. 1851, z 2004 r. Nr 19, poz. 177, Nr 93, poz. 890, Nr 121, poz. 1264, Nr 123, poz. 1291, Nr 210, poz. 2135, Nr 273, poz. 2703) uchwala się, co następuje:
§ 1. 1. Dochody budżetu gminy w wysokości - 6.476.754 zł (zgodnie z załącznikiem Nr 1
2. Wydatki budżetu gminy w wysokości - 6.826.754 zł ( zgodnie z załącznikiem Nr 2)
3. Dochody w wysokości 200 tys. zł przeznacza się na spłatę kredytu.
4. Źródło pokrycia deficytu budżetu gminy w wysokości -550.000 zł stanowią: wolne środki – 100.000 zł , kredyt - 450.000 zł
5. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań zleconych w wysokości - 384.780 zł ( zgodnie z załącznikiem Nr 3)
6. Dochody z budżetu państwa związane z realizacją zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustala się w wysokości – 3.000 zł (Dział 750 R 75011 § 2350 ) opłaty za wydanie dowodów osobistych oraz za udostępnienie danych z gminnych zbiorów meldunkowych.
§ 2. Tworzy się w budżecie gminy: rezerwę ogólną w wysokości - 55.000 zł
§ 3. Ustala się limit wydatków na zadania inwestycyjne w 2005 roku w wysokości - 1.040.000 zł (zgodnie z załącznikiem Nr 4)
§ 4. Ustala się plan przychodów w kwocie 3.400 zł oraz wydatków w kwocie 14.000 zł Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (plan finansowy Funduszu stanowi załącznik Nr 5)
§ 5. Plan przychodów i rozchodów na 2005 rok stanowi załącznik Nr 6.
§ 6. Prognoza kwoty długu na dzień 31.12.2005 r stanowi załącznik Nr 7.
§ 7. Dochody w kwocie 40.000 zł , pochodzące z wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznacza się w planie wydatków na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.n
§ 8. Upoważnia się Wójta Gminy do: dokonywania zmian w planie wydatków polegających na przenoszeniu wydatków między rozdziałami i paragrafami w ramach działu.
§ 9. Ustala się maksymalną wysokość pożyczek i kredytów krótkoterminowych zaciąganych przez Wójta Gminy w roku budżetowym w kwocie 100.000 zł
§ 10. 1. Upoważnia się Wójta Gminy do lokowania wolnych środków budżetowych w innych bankach aniżeli prowadzący rachunki gminy.
2. Upoważnia się Wójta Gminy do zaciągania zobowiązań w ramach planowanych wydatków budżetowych do planowanej kwoty zadania inwestycyjnego wskazanego w załączniku Nr 4.
§ 11. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 12. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2005 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego
Przewodniczący Rady Gminy
Andrzej Radziszewski
Załącznik Nr 1 do uchwały budżetowej
na 2005 r.
Plan dochodów budżetowych na 2005 rok
Dział Rozdział § Treść Plan budżetu na 2005 r. W tym
dotacje na
zad.zlec. na 2005 r. W tym
dotacje
na zadania
własne
1 2 3 4 6 7 8
010
ROLNICTWO I ŁOWIECTWO
242.000
01010
Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi.
240.000
0750 Dochody z wpływów za wodę
240.000
01095 Pozostała działalność
2.000
0830 Wpływy z usług - za nowe przyłącza wodociągowe
2.000
020 LEŚNICTWO
1.000
02001
Gospodarka leśna 1.000
0750
Dochody z dzierżawy za tereny łowieckie
1.000
600 TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ
12.000
60016
Drogi publiczne gminne
12.000
0960 Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej
12.000
1 2 3 4 6 7 8
700
GOSPODARKA MIESZKANIOWA
154.000
70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami
154.000
0750 Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego oraz innych umów o podobnym charakterze - za lokale komunalne
104.000
0770 Wpływy ze sprzedaży wyrobów i składników majątkowych- budynków komunalnych, piasku 50.000
750
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
60.500
57.000
75011 Urzędy Wojewódzkie
57.000 57.000
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie
57.000
57.000
75020 Starostwo Powiatowe 2.500
2320 Dotacje celowe otrzymane z powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego.
2.500
75023 Urzędy Gmin
1.000
0830 Wpływy z usług - prowizja ze sprzedaży znaków skarbowych 1.000
751 URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ, KONTROLI I OCHRONY PRAWA ORAZ SĄDOWNICTWA
780
780
75101 Urzędy Naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa
780
780
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami.
780
780
1 2 3 4 6 7 8
756 DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK NIE POSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI ZWIAZANE Z ICH POBOREM
1.338.496
75601
Wpływy z podatku dochodowego od osób fizycznych
1.000
0350 Podatek od działalności gospodarczej osób fizycznych opłacanych w formie karty podatkowej
1.000
75615 Wpływy z podatku rolnego ,podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych
305.500
0310 Podatek od nieruchomości 300.000
0320 Podatek rolny 1.000
0330 Podatek leśny 4.500
75616 Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych
428.500
0310 Podatek od nieruchomości 70.000
0320 Podatek rolny 269.000
0330 Podatek leśny 27.500
0340 Podatek od środków transportowych 35.000
0360 Podatek od spadków i darowizn 1.000
0370 Podatek od posiadania psów 500
0430 Wpływy z opłaty targowej 500
0450 Wpływy z opłaty administracyjnej za czynności urzędowe 3.000
0500 Podatek od czynności cywilnoprawnych 20.000
0910 Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat. 2.000
75618 Wpływy z opłaty skarbowej
50.000
0410 Wpływy z opłaty skarbowej - za sprzedaż znaków opłaty skarbowej
10.000
0480 Wpływ z opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu 40.000
1 2 3 4 6 7 8
75621 Udziały Gmin w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa
553.496
0010 Podatek dochodowy od osób fizycznych
550.496
0020 Podatek dochodowy od osób prawnych
3.000
758 RÓŻNE ROZLICZENIA
4.154.978
75801 Część Oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego
2.647.023
2920 Subwencje ogólne z budżetu państwa
2.647.023
75807 Część wyrównawcza subwencji ogólnej dla gmin
1.506.955
2920 Subwencja ogólna z budżetu państwa
1.506.955
75814 Różne rozliczenia finansowe
1.000
0920 Pozostałe odsetki BS
1.000
801 OŚWIATA I WYCHOWANIE
20.000
80101 Szkoły Podstawowe
-
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizacje zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie -
6290 Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin pozyskane z innych źródeł
80113 Dowożenie uczniów do szkół
20.000
0830 Wpływy z usług
20.000
1 2 3 4 6 7 8
852 POMOC SPOŁECZNA
490.000 327.000 163.000
85212 Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego
249.000
249.000
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie 249.000 249.000
85213
Składki na ubezpieczenie zdrowotne za osoby pobierające świadczenia z pomocy społecznej
7.000
7.000
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie
7.000 7.000
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
173.000 71.000 102.000
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zdań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie
71.000 71.000
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin
102.000 102.000
85215 Dodatki mieszkaniowe
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin
85219 Ośrodki Pomocy Społecznej
61.000 61.000
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zdań bieżących gmin
61.000 61.000
85295 Pozostała działalność
-
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zdań bieżących gmin -
1 2 3 4 6 7 8
900 GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA
3.000
90003
Oczyszczanie miast i wsi
1.000
0830 Wpływy z usług 1.000
90015 Oświetlenie ulic , placów i dróg
2.000
0830 Wpływy z usług 2.000
Ogółem
6.476.754
384.780
163.000
Przewodniczący
Rady Gminy
Andrzej Radziszewski
Załącznik Nr 2 do uchwały
budżetowej na 2005 r.
Plan wydatków budżetowych na 2005 rok
Dział Rozdział § Treść Plan budżetu na 2005 r. W tym
dotacje na zad. zlecone
na 2005 r W tym
dotacje
na zadania
własne
010 ROLNICTWO I ŁOWIECTWO
245.000
01009
Spółka Wodna
10.000
2630 Dotacja przedmiotowa z budżetu dla jednostek nie zaliczanych do sektora finansów publicznych
10.000
01010
Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi
224.000
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 46.710
4040 Dodatkowe wynagrodzenia roczne
4.000
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne
8.000
4120 Składki na Fundusz Pracy
1.200
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- węgiel, części zamienne do hydroforni i linii wodociągowej, 51.000
4260 Zakup energii
47.000
4300 Zakup usług pozostałych-bieżące naprawy urządzeń hydroforni 40.000
4410 Podróże służbowe krajowe, ryczałty samochodowe 5.540
4430 Różne opłaty i składki 2.000
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 2.550
4530
Podatek od towarów i usług VAT
16.000
01030 Izby Rolnicze 8.000
2850 Wpłaty Gmin na rzecz Izb Rolniczych
8.000
01095 Pozostała działalność
3.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.000
1 2 3 4 6 7
600 TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ 781.000
60014 Drogi publiczne powiatowe
150.000
6300 Wydatki na pomoc finansową udzielaną między jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań inwestycyjnych i zakupów inwestycyjnych. 150.000
60016 Drogi publiczne gminne.
631.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- żwiru , przepustów , znaków drogowych 5.000
4270 Zakup usług remontowych
- równarka , odśnieżanie , bieżące naprawy dróg. 66.000
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 560.000
700 GOSPODARKA MIESZKANIOWA
130.100
70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami. 100.100
4010 Wynagrodzenie osobowe pracowników 6.500
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 500
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne 1.100
4120 Składki na Fundusz Pracy 200
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- węgiel , drobny sprzęt (klamka, żarówka, szufelka ) 21.205
4260 Zakup energii 5.000
4270 Zakup usług remontowych 68.000
4300 Zakup usług pozostałych
palenie w c. o , parking UG 10.000
4430 Różne opłaty i składki
-ubezpieczenie budynków 1.745
4440 Odpis na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 850
4530
Podatek od towarów i usług VAT
5.000
70095 Pozostała działalność
10.000
4300 Zakup usług pozostałych – plan przestrzennego zagospodarowania 10.000
1 2 3 4 6 7 8
750 ADMINISTRACJA PUBLICZNA
895.500 57.000
75011
Urzędy Wojewódzkie
57.000
57.000
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników
42.800 42.800
4040 Dodatkowe wynagrodzenia roczne
3.200 3.200
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne
7.200 7.200
4120 Składki na Fundusz Pracy
1.000 1.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- materiałów kancelaryjnych
1.200 1.200
4300 Zakup usług pozostałych
- opłaty pocztowe i telefoniczne
905 905
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
695 695
75020 Starostwa Powiatowe
2.500
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników
1.000
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne
100
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne
200
4120 Składki na Fundusz Pracy.
50
4210 Zakup materiałów i wyposażenia - materiały kancelaryjne 200
4300 Zakup usług pozostałych
- opłaty pocztowe i telefoniczne
950
75022 Rady Gminy
39.000
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych-
diety radnych , dieta Przewodniczącego Rady 30.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- materiały kancelaryjne, napoje kwiaty i wiązanki okolicznościowe 6.000
4300 Zakup usług pozostałych - opłaty pocztowe i telefoniczne
3.000
1 2 3 4 6 7 8
75023 Urzędy Gminy
797.000
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych
- umowy zlecenia , szkolenie pracowników 10.000
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników
499.000
4040 Dodatkowe wynagrodzenia roczne
40.500
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne
85.500
4120 Składki na Fundusz Pracy
12.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
-kancel , druków ,czasopism, środków czystości ,drobnego sprzętu, olej do c. o 44.000
4260 Zakup energii
3.950
4300 Zakup usług pozostałych
opłaty pocztowe i telefoniczne, naprawy i konserwacja sprzętu-komputery ksero, 49.250
4410 Podróże służbowe krajowe, ryczałty samoch. 19.000
4430 Różne opłaty i składki - ubezp. budynków i sprzętu 1.500
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 16.300
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych – zakup sprzętu komputerowego w ramach programu „ Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności w województwie podlaskim”
16.000
751 URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ ,KONTROLI
I OCHRONY PRAWA ORAZ SĄDOWNICTWA
780
780
75101
Urzędy Naczelnych Organów Władzy Państwowej, Kontroli i Ochrony Prawa
780
780
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- materiały kancelaryjne 180 180
4300
zakup usług pozostałych
- opłaty pocztowe i telefoniczne
600
600
1 2 3 4 6 7 8
754 BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA 100.000
75412 Ochotnicze Straże Pożarne
100.000
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych
- za udział w pożarach 6.000
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników
26.000
4040 Dodatkowe wynagrodzenia roczne
2.000
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne
4.500
4120 Składki na Fundusz Pracy
600
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- paliwa, oleje, części zamienne do samochodów i motopomp 23.000
4260 Zakup energii 6.000
4300 Zakup usług pozostałych
- przeglądy samochodów i naprawy
- bieżące remonty remiz 16.800
4410 Podróże służbowe krajowe
500
4430 Różne opłaty i składki-ubezpieczenie samochodów i budynków (remiz i świetlic) 9.500
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 5.100
756 DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK NIEPOSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM
29.000
75647
Pobór podatków, opłat i nie opodatkowanych należności budżetowych
29.000
3030
Różne wydatki na rzecz osób fizycznych – diety sołtysów 7.000
4100 Wynagrodzenia agencyjno prowizyjne 20.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia – zakup czasopism materiałów kancelaryjnych 2.000
1 2 3 4 6 7 8
757 OBSŁUGA DŁUGU PUBLICZNEGO
5.000
75702 Obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek jednostek samorządu terytorialnego
5.000
8070 Odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych papierów wartościowych oraz pożyczek i kredytów
5.000
758 RÓŻNE ROZLICZENIA
55.000
75818 Rezerwy ogólne i celowe
55.000
4810 Rezerwa ogólna 55.000
801 OŚWIATA I WYCHOWANIE
3.221.677
80101
Szkoły Podstawowe
2.106.820
2590 Dotacje podmiotowe z budżetu dla publicznej jednostki systemu oświaty prowadzonej przez osobę prawną inną niż jednostka samorządu terytorialnego oraz przez osobę fizyczną
298.420
3020 Nagrody i wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń - dodatki mieszkaniowe i wiejskie
81.000
4010 Wynagrodzenie osobowe pracowników
908.000
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne
79.000
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne
163.500
4120 Składki na Fundusz Pracy
22.200
4210 Zakup materiałów i wyposażenie
- węgiel drobny sprzęt , materiały kancelaryjne, środki czystości 56.000
4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 28.000
4260 Zakup energii
18.000
4270 Remonty szkół – sal lekcyjnych, korytarzy, punkt wydawania posiłków 550.000
1 2 3 4 6 7 8
4300 Zakup usług pozostałych
- opłaty pocztowe i telefoniczne
- palenie w piecach co. 35.000
4410 Podróże służbowe krajowe
2.000
4430 Różne opłaty i składki - ubezpieczanie budynków i sprzętu 2.000
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
63.700
80110 Gimnazja
854.900
3020 Nagrody i wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń - dodatki mieszkaniowe i wiejskie 56.400
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników
559.200
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne
41.000
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne
100.600
4120 Składki na Fundusz Pracy 13.700
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- materiały kancelaryjne , drobny sprzęt 36.000
4260 Zakup energii
8.000
4300 Zakup usług pozostałych
- opłaty pocztowe i telefoniczne, drobne
naprawy sprzętu, palenie w c. o 20.000
4240 Zakup pomocy naukowych dydaktycznych i książek 6.000
4410 Podróże służbowe krajowe i ryczałty
2.000
4430 Różne opłaty i składki – ubezpieczenia 2.000
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 44.000
80113 Dowożenie uczniów do szkół
175.250
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników
72.000
4040 Dodatkowe wynagrodzenia roczne
4.500
4110 Składka na ubezpieczenie społeczne
12.900
4120 Składki na Fundusz Pracy 1.750
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- paliwo , oleje , części do autobusów . 45.000
4300 Zakup usług pozostałych
- naprawy i przeglądy autobusów ,dowożenie na umowę
35.000
1 2 3 4 6 7 8
4430 Różne opłaty i składki
- ubezpieczenie autobusów. 1.600
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
2.500
80146 Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli 15.000
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 1.000
4300 Zakup usług pozostałych – czesne
Nauczycieli studiujących 13.000
4410 Podróże służbowe krajowe i ryczałty 1.000
80195 Pozostała działalność
69.707
3020 Nagrody i wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń - 4.400
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników
- fundusz zdrowotny nauczycieli 14.700
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne
3.500
4120 Składki na Fundusz Pracy
607
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 9.000
4300 Zakup usług pozostałych 10.000
4410 Podróże służbowe krajowe
- przewóz dzieci na zawody , olimpiady
sportowe 3.000
4440 Odpis na zakładowy fundusz świadczeń socjal.
- fundusz emerytów pracowników ośw.
24.500
851
OCHRONA ZDROWIA
50.000
85154 Przeciwdziałanie alkoholizmowi
50.000
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych
- umowy zlecenia, pogadanki, diety komisji
8.000
3110 Świadczenia społeczne
10.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- zabawki i sprzęt do świetlic szkolnych książki, ubrania ( dla dzieci z rodzin patologicznych ) 23.000
4300 Zakup usług pozostałych
- opłaty pocztowe, dopłaty do wycieczek szkolnych organizacja konkursów 8.000
4410 Podróże służbowe krajowe - uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach czł Komisji. 1.000
1 2 3 4 6 7 8
852 POMOC SPOŁECZNA
556.970 327.000 163.000 163.000
85212 Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 261.770 249.000
3030
Różne wydatki na rzecz osób fizycznych
400
200
3110 Świadczenia społeczne
244.020 244.020
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 9.900 3.635
4040 Dodatkowe wynagrodzenia roczne 1.200 -
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne 1.800 650
4120 Składki na fundusz pracy 250 90
4210 Zakup materiałów i wyposażenia- materiały kancelaryjne 405 405
4260 Zakup energii 945 -
4300 Zakup usług pozostałych-opłaty pocztowe 1.500 -
4410 Podróże służbowe krajowe 500 -
4440 Odpis na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
850 -
85213 Składki na ubez. zdrow. za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej
7.000 7.000
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne
7.000 7.000
85214 zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
183.000 71.000 102.000
3110
4110 Świadczenia społeczne
Składki na ubezpieczenie społeczne 180.000
3.000 68.000
3.000 102.000
85215 Dodatki mieszkaniowe
2.000
3110 Świadczenia społeczne
2.000
85219 Ośrodki Pomocy Społeczne
80.000 61.000
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 710 -
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników
48.000 42.000
1 2 3 4 6 7 8
4040 Dodatkowe wynagrodzenia roczne
6.000 4.000
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne
8.600 7.200
4120 Składki na fundusz pracy
1.200 1.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- kancelaryjnych ,druków ,czasopism, 3.000 2.000
4260 Zakup energii
1.000 - -
4300 Zakup usług pozostałych - opłaty pocztowe od przesłanych zasiłków dla podopiecznych
- opłaty pocztowe i telefoniczne OPS 6.690 2.600
4410 Podróże służbowe krajowe
i ryczałty samochodowe 2.600 1.000
4430 Różne opłaty i składki
- ubezpieczenie sprzętu 500 -
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 1.700 1.200
85228 Usługi opiekuńcze
3.200
3110 Świadczenia społeczne
3.200
85295 Pozostała działalność
12.000
3110 Świadczenia społeczne
- dożywianie dzieci w szkołach,. 12.000
853 POZOSTAŁE ZADANIA W ZAKRESIE POLITYKI SPOŁECZNEJ 34.000
85395
Pozostała działalność
34.000
3110 Świadczenia społeczne – jednorazowa wypłata za urodzenie lub przysposobienie dziecka
34.000
900 GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA
484.727
90003
Oczyszczanie miast i wsi
76.727
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- środki biologiczne do oczyszczalni
- zakup pojemników i worków na śmieci 8.000
4300 Zakup usług pozostałych
- wywóz nieczystości stałych
- opracowanie planu gosp. Odpadami 33.727
4430 Różne opłaty i składki – ochrona środowiska 25.000
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych- oczyszczalnie przyzagr. 10.000
1 2 3 4 6 7 8
90015 Oświetlenie ulic ,placów i dróg
408.000
4260 Zakup energii
58.000
4300 Zakup usług pozostałych - naprawy bieżące, zmiany czasu świecenia
30.000
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych- modernizacja oświetlenia
320.000
921 KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO
13.000
92120 Ochrona i konserwacja zabytków 13.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
3.000
4300 Zakup usług pozostałych
10.000
926
KULTURA FIZYCZNA
I SPORT
25.000
92605 Zadania z zakresu kultury fizycznej i sportu
25.000
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych
- umowa zlecenie
4.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
- sprzęt sportowy dla drużyn wiejskich
16.000
4300 Zakup usług pozostałych - bieżące naprawy boisk wiejskich
4.000
4410 Podróże służbowe krajowe
1.000
O G Ó Ł E M:
6.826.754
384.780
163.000
Przewodniczący
Rady Gminy
Andrzej Radziszewski
Załącznik Nr 3 do uchwały
budżetowej na 2005 rok
Dochody i Wydatki Związane z realizacją zadañ zleconych na 2005 rok`
w złotych
Dział Rozdział § Nazwa działu,rozdz,paragrafu dochody wydatki Uwagi
1 2 3 4 5 6 7
750 Administracja Publiczna
57.000 57.000
75011 Urzêdy Wojewódzkie
57.000 57.000
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu pañstwa na realizacje zadañ bieżących z zakresu adm.rządowej oraz innych zadañ zleconych gminie 57.000 -
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników - 42.800
4040 Dodatkowe wynagrodzenia roczne 3.200
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne
7.200
4120 Składki na Fundusz Pracy
1.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia
1.200
4300 Zakup usług pozostałych
905
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeñ socjalnych
695
751 Urzędy Naczelnych Organów Władzy Pañstowwej Kontroli i Ochrony Prawa Oraz Sądownictwa
780
780
75101
Urzędy Naczelnych Organów Władzy Pañstwowej Kontroli i Ochrony Prawa 780 780
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu pañstwa na realizację zadañ bieżących z zakresu adm. rządowej 780
4210 Materiały i wyposażenie - zakup materiałów kancelaryjnych 180
4300 Zakup usług pozostałych 600
852
Pomoc Społeczna 327.000 327.000
85212 Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego
249.000
249.000
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu pañstwa na realizację zadañ bieżących z zakresu adm. rządowej 249.000
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 200
3110 Świadczenia społeczne 244.020
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 3.635
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne 650
4120 Składki na fundusz pracy 90
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 405
85213 Składki na ubezpieczenie zdrowotne za osoby pobierające świadczenia z pomocy społecznej
7.000
7.000
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizacje zadań bieżących z zakresu adm. rządowej oraz innych zadań zleconych gminie
7.000
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne 7.000
85214
Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne 71.000 71.000
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu pañstwa na realizacje zadañ bieżących z zakresu adm. rządowej zleconych gminom. 71.000
3110 Świadczenia społeczne 68.000
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne 3.000
Ogółem: 384.780 384.780
Przewodniczący
Rady Gminy
Radziszewski Andrzej
Załącznik Nr 4 do uchwały
budżetowej na rok 2005
Wykaz zadañ inwestycyjnych i środków na ich realizację w 2005 r.
Nazwa zadania
inwestycyjnego
i jego lokalizacja Rok
rozpocz
zakoñcz. Wartość
kosztorys
zadania Dotychcz.
Poniesione
wydatki
do koñca
2004 r. Pozost.
środków
na r-ku
inwest. środki
wynikając
z planów
na 2005 r.
ogółem
w zł w tym:
Środki własne
budżet.
Środ.
z wł.
fund.
cel.
Wpłaty
ludności
Środki
z budżetu
pañstwa
Dotacje
Bezzwro
tne z funduszy
celowych
Kredyty
i pozyczki Inne
środki np.
partycyp.
innych jedn. Ogółem
środki
na
inwestycje
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
I. Zadania
Nowo rozpoczęte
1. Drogi
powiatowe
2005
150.000
150.000
150.000
150.000
2. Drogi gminne
2005 560.000 560.000 550.000 10.000 560.000
3. Modernizacja
oświetlenia
2005 320.000 320.000 320.000 320.000
4. Budowa oczyszczalni przyzagrodowych
2005
2010
4.200.000 10.000 10.000 10.000
Ogółem
5.230.000
1.040.000
1.030.000
10.000
1.040.000
Przewodniczący Rady Gminy
Andrzej Radziszewski
Załącznik Nr 5 do uchwały
budżetowej na rok 2005.
Zestawienie przychodów i wydatków
Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej na 2005 rok.
1. Stan środków na początek roku - 11.600 zł
2. Przychody ogółem: Dz.900 Rozdz.90011 - 3.400 zł
w tym:
1/ Wpływy własne Dz.900 Rozdz. 90011 § 0580 - 500 zł
2/ Przelewy od Wojewodów § 0580 - 500 zł
3/ Przelewy od Woj. Insp. Ochrony Środowiska § 0580 - 2.000 zł
4/ Odsetki § 0910 - 400 zł
3. Wydatki ogółem: Dz.900 Rozdz. 90011 - 14.000 zł
1/ Wywóz nieczystości z szamb i zbiorników Dz.900 Rozdz.90011 § 4210 – 14.000 zł
4. Stan środków na koniec roku - 1.000 zł
Przewodniczący
Rady Gminy
Andrzej Radziszewski
Załącznik Nr 6 do Uchwały
budżetowej na rok 2005
Plan przychodów i rozchodów
na 2005 rok
L.p Wyszczególnienie Kwota
I
Przychody – ogółem
1. kredyt
2. wolne środki
550.000
450.000
100.000
II
Rozchody - ogółem
w tym:
1. spłata kredytu długoterminowego
2. pokrycie deficytu budżetu gminy
750.000
200.000
550.000
Informacja
Spłata kredytu nastąpi z dochodów budżetowych gminy.
Przewodniczący Rady Gminy
Andrzej Radziszewski
Załącznik Nr 7 do uchwały
budżetowej na rok 2005
Prognoza kwoty długu
na dzień 31 grudnia 2005 r.
L.p Wyszczególnienie Kwota zł.
I. Stan długu na dzień 31 grudnia 2004 r. 200.000
1. Emisja papierów wartościowych -
2. Zaciągnięte kredyty 200.000
3. Zaciągnięte pożyczki -
4. Przyjęte depozyty -
W tym depozyty zbywalne -
5. Zobowiązania wymagalne -
a) z tytułu poręczeń i gwarancji -
b) jednostek budżetowych -
W tym z tytułu
- dostawy towarów i usług
- składek na ubezpieczenia społeczne i F. Pracy
-
c) pozostałych jednostek sektora finansów publicznych -
II. Planowane zwiększenie długu na 2005 rok 450.000
1. Kwota planowanego do zaciągnięcia kredytu długoterminowego 450.000
2. Kwota planowanej do zaciągnięcia pożyczki -
3. Zobowiązania wymagalne na koniec 2005 roku -
a) jednostek budżetowych -
b) pozostałych jedn. Sektorów publicznych -
Wartość długu ogółem ( I+II) 650.000
III. Planowane zmniejszenie zadłużenia w 2005 200.000
1. Kwoty spłaconych rat kredytów 200.000
2. Kwoty spłaconych rat pożyczek -
3. Kwoty zwróconych (rozliczonych) depozytów -
4. Kwoty spłaconych zobowiązań wymagalnych -
IV. Ogółem dług na 31 grudnia 2005 r.
I+II-III 450.000
V. Planowane dochody na 2005 rok 6.476.754
% (IV : V) 6,9
Przewodniczący
Rady Gminy
Andrzej Radziszewski
Data wprowadzenia: 2005-03-16 1353 Data upublicznienia: 2005-03-16 Art. czytany: 1357 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Wiesława Brzozowska_old
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Godziny Pracy Urzędu
od poniedziałku do piątku
7:30-15:30
|
|
|