A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt
Rada Gminy
Transmisja Sesji Rady Gminy Nowe Piekuty
Imienne wykazy głosowań Radnych - Kadencja 2018-2023
Urząd Gminy
Urząd Stanu Cywilnego
Jednostki organizacyjne
Ochotnicze Straże Pożarne
Budżet i finanse
Dług publiczny
Pomoc publiczna
Majątek Gminy
Oferty inwestycyjne
Podatki i opłaty lokalne
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy
Plany i programy
Ogłoszenia, obwieszczenia, informacje
Informacje o środowisku
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków
Udostępnianie informacji publicznej
Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
Oświadczenia majątkowe
Przetargi, zamówienia publiczne
Zarządzanie kryzysowe i sprawy obronne
Projekty współfinansowane z UE
Język migowy
Konsultacje społeczne
Wybory i Referenda
Przepisy prawne
Druki do pobrania
Nabór pracowników
Powszechny Spis Rolny
Przydatne linki
NIP Gminy i Urzędu Gminy
Instrukcja obsługi
Kontakt
Gminna Spółka Wodna
Raport o stanie Gminy Nowe Piekuty
Wybory do Izb Rolniczych
Konkurs na wybór podmiotu do przeprowadzenia procesu nabycia obliga
Prawo miejscowe
Załatwianie spraw
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zarządzenie nr 26/19 Wójta Gminy Nowe Piekuty w sprawie powołania Zastępcy Wójta
» Zarządzenie nr 26/19 Wójta Gminy Nowe Piekuty w sprawie odwołania Zastępcy Wójta
» Informacje dla kandydatów na członków OKW
» Obwieszczenie Wójta Gminy
» Dodatkowe informacje
  • Wójt
  • Ogłoszenia
  • Ogłoszenie

    o naborze na stanowisko inspektora

    Ogłoszenie
    o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
    2006-03-14

    Urząd Gminy
    Nowe Piekuty
    ul. Główna 8
    18-212 Nowe Piekuty

    Wójt Gminy Nowe Piekuty

    na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1593 z późn.zm.)

    ogłasza nabór
    na stanowisko inspektora
    w Urzędzie Gminy

    1. Wymagania związane ze stanowiskiem:
    1) wymagania niezbędne:
    - wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub pokrewnym,
    - znajomość instrukcji kancelaryjnej i kodeksu postępowania
    administracyjnego,
    - dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz Microsoft
    Office,
    - doświadczenie w pracy w instytucjach administracji samorządowej,
    - co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej,
    - prawo jazdy kategorii B,
    - własny samochód,
    - dyspozycyjność.
    2) wymagania dodatkowe:
    - umiejętności organizacyjne (referencje),
    - odpowiedzialność za wykonywaną pracę (referencje),
    - obowiązkowość, rzetelność i staranność (referencje),
    - umiejętność pracy w zespole.
    2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    - inwestycje gminne- przygotowywanie dokumentacji do wydania decyzji
    o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, opracowanie projektu decyzji
    i innych dokumentów związanych z procesem budowlanym,
    - prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją, remontami i użytkowaniem
    dróg gminnych,
    - przygotowanie decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego i przywrócenie
    pasa drogowego dróg gminnych przypadku jego naruszenia,
    - sprawy związane z opracowywaniem i aktualizacją planu zagospodarowania
    przestrzennego gminy,
    - wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów przy drogach publicznych, mieniu komunalnym oraz gruntach indywidualnych,
    - sporządzanie dokumentacji do udzielanych ulg inwestycyjnych,
    - przygotowywanie i udział w odbiorach robót budowlanych na terenie gminy,
    - prowadzenie postępowania rozgraniczeniowego i podziałów nieruchomości,
    - dobra znajomość Prawa Zamówień Publicznych i prowadzenia spraw z tym
    związanych w zakresie swoich obowiązków.
    3. Wymagane dokumenty:
    - Curriculum Vitae,
    - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kandydata oraz innych
    dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
    - kwestionariusz osobowy,
    - list motywacyjny uzasadniający przystąpienie do naboru.
    4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
    1) termin- do 22.03.2007r. do godz. 14ºº
    2) sposób składania dokumentów:
    w zamkniętej kopercie, osobiście lub drogą pocztową z napisem na kopercie
    „Nabór na stanowisko urzędnicze”
    3) miejsce:
    Urząd Gminy Nowe Piekuty, ul. Główna 8
    Sekretariat urzędu, I piętro, pokój Nr 6
    4. Informacje dodatkowe:
    1) Nabór na stanowisko zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
    I etap- ocena ofert pod względem formalnym bez udziału kandydata
    II etap- komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy przeprowadzi
    rozmowę z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu. Wszyscy kandydaci
    odpowiadają na pytania ustalone przez członków komisji
    Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną powiadomieni indywidualnie (na piśmie) o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy.
    2) Na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej Wójt Gminy podejmie decyzję o zatrudnieniu wskazanego przez komisję kandydata na wolne stanowisko pracy.
    3) Osoby biorące udział w procesie naboru zostaną powiadomione o jego wynikach



    Wójt Gminy Nowe Piekuty
    Marek Kaczyński


    Data wprowadzenia: 2007-03-15 0752
    Data upublicznienia: 2007-03-15
    Art. czytany: 2251 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Hanna Perkowska_old
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Godziny Pracy Urzędu
    od poniedziałku do piątku
    7:30-15:30
    Urząd Gminy Nowe Piekuty