A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt
Rada Gminy
Urząd Gminy
Urząd Stanu Cywilnego
Jednostki organizacyjne
Ochotnicze Straże Pożarne
Budżet i finanse
Dług publiczny
Pomoc publiczna
Majątek Gminy
Oferty inwestycyjne
Podatki i opłaty lokalne
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy
Plany i programy
Ogłoszenia, obwieszczenia, informacje
Informacje o środowisku
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków
Udostępnianie informacji publicznej
Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
Oświadczenia majątkowe
Przetargi, zamówienia publiczne
Zarządzanie kryzysowe i sprawy obronne
Projekty współfinansowane z UE
Język migowy
Konsultacje społeczne
Wybory i Referenda
Przepisy prawne
Druki do pobrania
Nabór pracowników
Powszechny Spis Rolny
Przydatne linki
NIP Gminy i Urzędu Gminy
Instrukcja obsługi
Kontakt
Gminna Spółka Wodna
Prawo miejscowe
Załatwianie spraw
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» SPRAWOZDANIE Rb-Z O STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI NA 30.06.2018r.
» SPRAWOZDANIE Rb-Z O STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI NA 31.12.2017r.
» SPRAWOZDANIE Rb-Z O STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI NA 31.12.2016r.
» SPRAWOZDANIE Rb-Z O STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI NA 31.12.2015r.
» SPRAWOZDANIE Rb-Z O STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI NA 31.12.2014r.
  • Wójt
  • Urząd Gminy
  • Załatwianie spraw w urzędzie
  • BUDOWNICTWO

    Ustalenie warunków zabudowy

    Miejsce załatwiania sprawy: Urząd Gminy Nowe Piekuty- Pan Krzysztof Zubczyński, pokój Nr 19.
    Wymagane dokumenty:
    2 egz. kopii mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku kopia mapy katastralnej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmującej teren, na który ta inwestycja będzie oddziaływać oraz obszaru przyległego celem wykonania analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu (granice obszaru analizowanego winne wynosić minimum trzykrotną szerokość frontu działki lecz nie mniej niż 50m) w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2000 z przedstawionymi granicami terenu objętego wnioskiem,

    przedstawiony w formie graficznej sposób zagospodarowania terenu.

    - wypis z rejestru gruntów – pełny dla terenu objętego wnioskiem, skrócony dla obszaru oddziaływania,

    - umowy na podłączenie infrastruktury technicznej (energetyka, woda, kanalizacja, kan. deszczowa) zawarte pomiędzy inwestorem, a zarządcą tych sieci

    - raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, jeżeli jest on wymagany,

    - informację o planowanym przedsięwzięciu , w przypadku gdy raport o oddziaływaniu na środowisko może być wymagany

    Opłata za wydanie decyzji wynosi 107zł.

    Termin załatwienia sprawy- Do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych – do 2 miesięcy




    Data wprowadzenia: 2008-01-08 1510
    Data upublicznienia: 2008-01-08
    Art. czytany: 1820 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Hanna Perkowska_old
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Godziny Pracy Urzędu
    od poniedziałku do piątku
    7:30-15:30
    Urząd Gminy Nowe Piekuty