A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt
Rada Gminy
Urząd Gminy
Urząd Stanu Cywilnego
Jednostki organizacyjne
Ochotnicze Straże Pożarne
Budżet i finanse
Dług publiczny
Pomoc publiczna
Majątek Gminy
Oferty inwestycyjne
Podatki i opłaty lokalne
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy
Plany i programy
Ogłoszenia, obwieszczenia, informacje
Informacje o środowisku
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków
Udostępnianie informacji publicznej
Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
Oświadczenia majątkowe
Przetargi, zamówienia publiczne
Zarządzanie kryzysowe i sprawy obronne
Projekty współfinansowane z UE
Język migowy
Konsultacje społeczne
Wybory i Referenda
Przepisy prawne
Druki do pobrania
Nabór pracowników
Powszechny Spis Rolny
Przydatne linki
NIP Gminy i Urzędu Gminy
Instrukcja obsługi
Kontakt
Prawo miejscowe
Załatwianie spraw
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
» Karta Dużej Rodziny
» Uchwała Nr XXIV/171/17
» Uchwała Nr XXIV/170/17
» Fundusz alimentacyjny
  • Urząd Gminy
  • Gospodarki Komunalnej, Ochrony środowiska i Rolnictwa
  • zawiadomienie

    zawiadomienie

    ZAWIADOMIENIE O WYDANIU POSTANOWIENIA O BRAKU OBOWIĄZKU PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO Wójt Gminy Nowe Piekuty, działając na podstawie art. 49 i art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego /tekst jednolity z 2013 r., poz. 267/, w związku z art. 63 ust.2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013r. , poz. 1235 z późn. zm.) zawiadamia, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie drogi gminnej Nr 107620B Markowo Wólka – Stare Żochy” wydane zostało postanowienie Nr IK.6220.9.2015 z dnia 28.08.2015 r. o braku obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. Zainteresowani i strony postępowania mogą się zapoznać z treścią postanowienia oraz dokumentacją sprawy Urzędzie Gminy Nowe Piekuty, pokój nr 19 w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałek do piątku w godz. 7:30 do 15:30 w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia. Zgodnie z art. 49 Kpa strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi, w tym przypadku zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia.

    Data wprowadzenia: 2015-08-28 1350
    Data upublicznienia: 2015-08-28
    Art. czytany: 863 razy

    » zawiadomienie - rozmiar: 31744 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Jan Rzymski_old
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Godziny Pracy Urzędu
    od poniedziałku do piątku
    7:30-15:30
    Urząd Gminy Nowe Piekuty